مشاوره تحصیلی دانتل

ساخت وبلاگ

نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.kbedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع:‌ نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ” azmoon.kbedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoon.kbedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.kbedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی کهگیلویه و بویراحمد نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoon.kbedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoon.kbedu.ir مراجعه کنند.

منبع:‌ نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 23:06

نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گلستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” nemooneh.goledu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان

نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گلستان 1401 – 1402 باید به سایت آزمون نمونه دولتی گلستان ” nemooneh.goledu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” nemooneh.goledu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” nemooneh.goledu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” nemooneh.goledu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ در قسمت راست بر روی ” دریافت نتیجه آزمون ” کلی کنید.

3️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” سریال شناسنامه ” وارد کنید

4️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی گلستان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی گلستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی گلستان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” nemooneh.goledu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی nemooneh.goledu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 23:00

نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.giledu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان

نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان 1401 – 1402 باید به سایت آزمون نمونه دولتی گیلان ” sanjesh.giledu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.giledu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.giledu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” sanjesh.giledu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی گیلان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی گیلان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی گیلان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sanjesh.giledu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sanjesh.giledu.ir مراجعه کنند.

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 22:47

نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoonkedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه

نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی کرمانشاه ” azmoonkedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoonkedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoonkedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” azmoonkedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر کرمانشاه سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی کرمانشاه 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی کرمانشاه نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoonkedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoonkedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:54

نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” lorestan.natije.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان

نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان 1401 – 1402 باید به سایت آزمون نمونه دولتی لرستان ” lorestan.natije.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” lorestan.natije.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” lorestan.natije.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” lorestan.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی ” دریافت نتیجه آزمون ” کلی کنید.

3️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” سریال شناسنامه ” وارد کنید

4️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی لرستان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی لرستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی لرستان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” lorestan.natije.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی lorestan.natije.ir مراجعه کنند.

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:49

نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم فارس برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.farsedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی فارس

نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی فارس به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم فارس 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی فارس ” sanjesh.farsedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.farsedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.farsedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” sanjesh.farsedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ از نوار سمت راست بر روی گزینه ” مشاهده کارنامه آزمون ” کلیک کنید. 

نتایج آزمون نمونه دولتی فارس

3️⃣ در این صفحه بر روی “ آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی سال 1401-1402  ” کلی کنید.

نتایج آزمون نمونه دولتی فارس

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی فارس 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی فارس نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی فارس نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sanjesh.farsedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی فارس سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sanjesh.farsedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی فارس

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 319 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 15:25

نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قزوین برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” nemooneh.qazvinedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین

نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی قزوین به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قزوین 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی قزوین ” nemooneh.qazvinedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” nemooneh.qazvinedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” nemooneh.qazvinedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” nemooneh.qazvinedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی قزوین 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی قزوین نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” nemooneh.qazvinedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی قزوین سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی nemooneh.qazvinedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 144 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 15:16

نتایج آزمون نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” qom.natije.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی قم

نتایج آزمون نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی قم به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی قم ” qom.natije.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” qom.natije.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” qom.natije.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی قم 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی قم نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی قم نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” qom.natije.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی قم سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی qom.natije.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی قم

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 176 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 15:12

نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کردستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” 10.249.7.204 ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان

نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی کردستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کردستان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی کردستان ” 10.249.7.204 “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” 10.249.7.204 ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” 10.249.7.204 “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 10.249.7.204 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد رهگیری ” را وارد کنید

 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی کردستان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی کردستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” 10.249.7.204 “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی 10.249.7.204 مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 329 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 15:05

نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.kermanedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان 

نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی کرمان ” sanjesh.kermanedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.kermanedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.kermanedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی کرمان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی کرمان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sanjesh.kermanedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sanjesh.kermanedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان 

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 144 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 14:59

نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خوزستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.khouzedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان

 

نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی خوزستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خوزستان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی خوزستان ” azmoon.khouzedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoon.khouzedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.khouzedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” azmoon.khouzedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر خوزستان سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی خوزستان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی خوزستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoon.khouzedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoon.khouzedu.ir مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 445 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 3:51

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.nkhedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی

 

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی خراسان شمالی ” azmoon.nkhedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoon.nkhedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.nkhedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” azmoon.nkhedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی گزینه” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

3️⃣ در صفحه جدید بر روی ” دریافت نتایج ” کلی کنید.

4️⃣ در این قسمت به ۳ روش کد رهگیری و رمز ورود و یا کد ملی داوطلب و شماره  شناسنامه پدر و یا کد ملی داوطلب و تلفن همراه ولی می توانید نتایج آزمون را مشاهده نمایید.

5️⃣ پس از ورود بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی خراسان شمالی نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoon.nkhedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoon.nkhedu.ir مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 302 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 3:47

نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sabtenam.zanjanedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان

نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی زنجان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی زنجان ” sabtenam.zanjanedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sabtenam.zanjanedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sabtenam.zanjanedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” sabtenam.zanjanedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی زنجان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی زنجان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sabtenam.zanjanedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sabtenam.zanjanedu.ir مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 420 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 3:43

نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” iranschl.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان

 

نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی سمنان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی سمنان ” iranschl.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” iranschl.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” iranschl.ir” اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” iranschl.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر سمنان سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی سمنان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی سمنان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” iranschl.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی سمنان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی iranschl.ir مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان , نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 365 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 3:39

نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” 78.38.114.105 ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

 

نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” 78.38.114.105 ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” 78.38.114.105 “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی سیستان و بلوچستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” 78.38.114.105 “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی 78.38.114.105 مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 198 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 3:30

نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شهرستان های تهران برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.teo.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران

نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شهرستان های تهران 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران ” sanjesh.teo.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.teo.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.teo.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” sanjesh.teo.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه (دبیرستان ها و هنرستانهای فنی و حرفه ای) سال تحصیلی 1402-1401 ” کلیک کنید. 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” ورود به سامانه جهت دریافت نتیجه آزمون و اعتراض ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی شهرستان های تهران نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sanjesh.teo.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sanjesh.teo.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 341 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 15:20

نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” buedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر

نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی بوشهر به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی بوشهر ” buedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما تاریخ اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” buedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” buedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” buedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ” کلیک کنید. 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی بوشهر 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی بوشهر نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی بوشهر نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” buedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی buedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 300 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 15:18

نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم چهارمحال و بختیاری برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.chbedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.پ

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری

نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم چهارمحال و بختیاری 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری  ” sanjesh.chbedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.chbedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.chbedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی “sanjesh.chbedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” همراه با کد 5 رقمی در تصویر را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی چهارمحال و بختیاری نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sanjesh.chbedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sanjesh.chbedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 15:19

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.skedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی 1401 – 1402 باید به سایت نمونه خراسان جنوبی ” azmoon.skedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoon.skedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.skedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” azmoon.skedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر خراسان جنوبی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

3️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” همراه با کد 5 رقمی در تصویر را وارد کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی خراسان جنوبی نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoon.skedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoon.skedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 388 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:52

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان رضوی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” 10.69.78.13 ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان رضوی 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی خراسان رضوی ” 10.69.78.13 “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” 10.69.78.13 ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” 10.69.78.13 “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 10.69.78.13 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر خراسان رضوی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی

3️⃣ بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی خراسان رضوی نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” 10.69.78.13 “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی 10.69.78.13 مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی

مشاوره تحصیلی دانتل...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دانتل دنبال می کنید

برچسب : نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲, نویسنده : دانتل duntelco بازدید : 273 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:42